רונאלדיניו - הקסם נגמר רונאלדיניו פרש מכדורגל ספורט 5 : בסגל של ברצלונה יהיה אפשר למצוא בין היתר את רונאלדיניו וריבאלדו, בעוד ריאל מדריד תגיע עם לואיס פיגו.

רונאלדיניו - ×"קסם × ×'מר רונאל×"יניו פרש מכ×"ור×'ל ספורט 5 : בסגל של ברצלונה יהיה אפשר למצוא בין היתר את רונאלדיניו וריבאלדו, בעוד ריאל מדריד תגיע עם לואיס פיגו.. האגדה הברזיאלית מגיעה למשחק כדורגל חופים בחסות מותג הבירה היינקן ולכם יש הזדמנות להגשים את. אגדות הכדורגל רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, ועוד שחקני נבחרות ברזיל הגדולות חולמים לשחק לצד רונאלדיניו? כבר במשחק הבכורה של רונאלדיניו עם נבחרת ברזיל בכדורגל, כבש רונאלדיניו את שערו הבינלאומי הראשון כבוגר, נגד נבחרת פרגוואי. רונאלדיניו ואייל גולן | צילום מסך: סוף סוף קיבל את רונאלדיניו פריים 95 בדראפט!!

באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. רונאלדיניו פוגש את כוכבי גולסטאר! 3,445 отметок «нравится», 40 комментариев — @eli_dasa2 в instagram: 06:15 כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1 ערך: כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי.

רונאל×
רונאל×"יניו רוצ×" לסיים את ×"קרייר×" ×'פאריס ספורט 5 from www.sport5.co.il
רונאלדיניו האגדיי איזה ביצועים מלך התרגילים רונאלדיניו לוקח בהליכה את מסי ואף שחקן לא עשה שינוי בהיסטוריה רונאלדיניו לוקח את מסי בכיסס הקטן אם היה דבר כזה אחד על אחד באמת הייתם רואים שרונאלידיניו כופל את מסי. אגדות הכדורגל רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, ועוד שחקני נבחרות ברזיל הגדולות חולמים לשחק לצד רונאלדיניו? ‎ וכך רונאלדיניו אומר שהוא עובר לפלומיננסה הקבוצה הברזלאית פוסט זה העלה רונאלדיניו לפניי מספר דקות מקווים לשנה כיפית ממהלכים שלך וצועדים אחריך לא משנה לאן תלך ( כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: 06:15 כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1 ערך: לימוד תרגילי כדורגל והפעם רונאלדיניו הגדול בתרגיל הנחש ! לא סתם כולם מודים על הזכות לראות אותך אבל עוד יותר מודים אלו שזכו לראות ולחוות…» אחד מרגעי השיא של הטורניר היה שער מדהים מ־35.

רונאלדיניו המשיך ללהטט ולהראות את הכישרון הנדיר שלו כפי שאפשר לראות בסרטון למטה כשהוא מראה באמנות איך עוברים שחקן.

האגדה הברזיאלית מגיעה למשחק כדורגל חופים בחסות מותג הבירה היינקן ולכם יש הזדמנות להגשים את. רונאלדיניו, שהיה מלך השערים באליפות העולם בכדורגל מתחת לגיל 17 שנערכה במצרים, שיחק בקבוצת הנוער של ב־2002 עזר רונאלדיניו לברזיל לזכות בגביע העולם בכדורגל. 798 likes · 1 talking about this. רונאלדיניו המשיך במועדון עד 2001. הייתי עצוב בשביל נבחרת ברזיל אבל מאוד. כנסו לשם בשביל לדבר איתי!! אגדות הכדורגל רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, ועוד שחקני נבחרות ברזיל הגדולות חולמים לשחק לצד רונאלדיניו? פושאפ | שיר אלמליח מדברת על ההטרדה המינית שעברה עושים כוחות עם רונאלדיניו בחסות היינקן. סוף סוף קיבל את רונאלדיניו פריים 95 בדראפט!! ג'רארד דולופאו מאודינזה, ילד פלא שלא מצא עבורי, רונאלדיניו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, הפתיע שחקנה של אודינזה, הכרתי אותו, ישבתי לידו במשחק בנואו קאמפ וזאת היתה חוויה נהדרת. אני מצפה למשחק ורוצה שכולם יבואו ליהנות יחד. כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: אם אהבתם תנו בלייק והרשמו לערוץ לכבוד הפרישה של רונאלדיניו הגדול אספנו בשבילכם 10 דברים מדהימים שרק רונאלדיניו היה יכול לספק לנו.

רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס. רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם ריבאלדו ודקו בצד אחד, רוברטו קרלוס ולואיס פיגו מנגד. כוכבי העבר של שתי קבוצות הענק נפגשים בבלומפילד למשחק חגיגי. רונאלדיניו המשיך ללהטט ולהראות את הכישרון הנדיר שלו כפי שאפשר לראות בסרטון למטה כשהוא מראה באמנות איך עוברים שחקן. אחד מרגעי השיא של הטורניר היה שער מדהים מ־35.

רונאל×
רונאל×"יניו ×›×"ור×'ל from www.sport24.com
כבר במשחק הבכורה של רונאלדיניו עם נבחרת ברזיל בכדורגל, כבש רונאלדיניו את שערו הבינלאומי הראשון כבוגר, נגד נבחרת פרגוואי. רונאלדיניו, ריבאלדו, לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ועוד רבים יגיעו לבלומפילד במהלך חודש יולי וישחקו ביניהם באירוע ענק. רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם ריבאלדו ודקו בצד אחד, רוברטו קרלוס ולואיס פיגו מנגד. רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים. ג'רארד דולופאו מאודינזה, ילד פלא שלא מצא עבורי, רונאלדיניו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, הפתיע שחקנה של אודינזה, הכרתי אותו, ישבתי לידו במשחק בנואו קאמפ וזאת היתה חוויה נהדרת. 06:15 כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1 ערך: 798 likes · 1 talking about this. רונאלדיניו המשיך במועדון עד 2001.

רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים.

כיום נחשב רונאלדיניו כאחד מהשחקנים הטובים בעולם. רונאלדיניו המשיך ללהטט ולהראות את הכישרון הנדיר שלו כפי שאפשר לראות בסרטון למטה כשהוא מראה באמנות איך עוברים שחקן. רונאלדיניו ואחיו, שנעצר יחד איתו ושוחרר גם כן למעצר במלון, ישלמו ערבות בסך 1.6 מיליון דולר. אני מצפה למשחק ורוצה שכולם יבואו ליהנות יחד. סוף סוף קיבל את רונאלדיניו פריים 95 בדראפט!! כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. רונאלדיניו המשיך במועדון עד 2001. כתבת וידיאו לכבוד פרישתו של הכוכב הברזילאי, מתוך ספורט1ערך: רונאלדיניו החל לשחק כדורגל נוער מאורגן בגיל 7, וכשחקן כדורגל נוער קיבל לראשונה את הכינוי רונאלדיניו בשנת 2003, רונאלדיניו הגשים חלום לכל החיים על ידי הצטרפותו לברצלונה של ברצלונה מהליגה הספרדית, אחד המועדונים. הייתי עצוב בשביל נבחרת ברזיל אבל מאוד. אחד מרגעי השיא של הטורניר היה שער מדהים מ־35. רונאלדיניו, ריבאלדו, לואיס פיגו, רוברטו קרלוס ועוד רבים יגיעו לבלומפילד במהלך חודש יולי וישחקו ביניהם באירוע ענק. ביום חמישי, כזכור, רונאלדיניו ואחיו נתפסו משתמשים בדרכון מזויף בכניסתם למדינה.

כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה, כיף להיות ליד חברים שהם גם אגדות. ג'רארד דולופאו מאודינזה, ילד פלא שלא מצא עבורי, רונאלדיניו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, הפתיע שחקנה של אודינזה, הכרתי אותו, ישבתי לידו במשחק בנואו קאמפ וזאת היתה חוויה נהדרת. רונאלדיניו, שהיה מלך השערים באליפות העולם בכדורגל מתחת לגיל 17 שנערכה במצרים, שיחק בקבוצת הנוער של ב־2002 עזר רונאלדיניו לברזיל לזכות בגביע העולם בכדורגל. סוף סוף קיבל את רונאלדיניו פריים 95 בדראפט!! רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס.

כנסו ותיראו את ×
כנסו ותיראו את ×"×'ית של רונאל×"יניו איז×" ×'ית חו×'×" צפיי×" Posts Facebook from lookaside.fbsbx.com
ביום חמישי, כזכור, רונאלדיניו ואחיו נתפסו משתמשים בדרכון מזויף בכניסתם למדינה. כוכב העבר של נבחרת ברזיל וברצלונה נעצר אתמול (שישי) על הניסיון שלו להיכנס לפראגוואי עם דרכון מזויף. לאחר שלא מעט אגדות כדורגל תלו את הנעליים בשנה האחרונה, גם הגאון הברזילאי רשם את הפרק האחרון בספרו הספורטיבי. כנסו לשם בשביל לדבר איתי!! רונאלדיניו המשיך ללהטט ולהראות את הכישרון הנדיר שלו כפי שאפשר לראות בסרטון למטה כשהוא מראה באמנות איך עוברים שחקן. טריוויה רונאלדיניו , טריוויה על רונאלדיניו. סטאמפורד ברידג', שמינית גמר ליגת האלופות, 16 מטר, שפיץ לפינה. בסגל של ברצלונה יהיה אפשר למצוא בין היתר את רונאלדיניו וריבאלדו, בעוד ריאל מדריד תגיע עם לואיס פיגו.

לא סתם כולם מודים על הזכות לראות אותך אבל עוד יותר מודים אלו שזכו לראות ולחוות…»

רונאלדיניו הוא שחקן כדורגל לשעבר מברזיל אשרשיחק כקשר התקפי / פורוורד. אני מצפה למשחק ורוצה שכולם יבואו ליהנות יחד. רונאלדיניו, שהיה מלך השערים באליפות העולם בכדורגל מתחת לגיל 17 שנערכה במצרים, שיחק בקבוצת הנוער של ב־2002 עזר רונאלדיניו לברזיל לזכות בגביע העולם בכדורגל. רונאלדיניו ואתלטיקו מיניירו פגשו אמש בקולומביה את אתלטיקו נאסיונל למשחק בגביע הליברטדורס. רונאלדיניו שכבש בפנדל (28) משתף שוב פעולה עם. סטאמפורד ברידג', שמינית גמר ליגת האלופות, 16 מטר, שפיץ לפינה. כוכב העבר של נבחרת ברזיל וברצלונה נעצר אתמול (שישי) על הניסיון שלו להיכנס לפראגוואי עם דרכון מזויף. לאחר שלא מעט אגדות כדורגל תלו את הנעליים בשנה האחרונה, גם הגאון הברזילאי רשם את הפרק האחרון בספרו הספורטיבי. באולימפיאדת בייג'ינג 2008, קבוצתו ברזיל זכתה במדליית 'ארד'. בכל הקריירה שלו, הוא זכה בשני פרסי שחקן השנה העולמי של פיפא וגם בפרס ballon d'or. 3,445 отметок «нравится», 40 комментариев — @eli_dasa2 в instagram: אם אהבתם תנו בלייק והרשמו לערוץ לכבוד הפרישה של רונאלדיניו הגדול אספנו בשבילכם 10 דברים מדהימים שרק רונאלדיניו היה יכול לספק לנו. לימוד תרגילי כדורגל והפעם רונאלדיניו הגדול בתרגיל הנחש !